Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές Προϊόντων
Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, αν για οποιονδήποτε λόγo, δεν μείνετε ευχαριστημένοι από την παραγγελία σας .
Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιοδήποτε τρόπο, να είναι φθαρμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@talis-store.gr για να σας δοθούν οδηγίες.
Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε ( π.χ. μεγαλύτερο μέγεθος ), σας επιστρέφουμε το ποσό της αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος ή πιστώνεται στο λογαριασμό σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα επόμενη παραγγελία επιθυμείτε.
Επιστροφές δε γίνονται δεκτές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή (π.χ. ακουστικά, hands free, βούρτσες μαλλιών, λαστέξ, συσκευές αποτρίχωσης κ.α.) για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα οποιασδήποτε αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Πολιτική επιστροφής προϊόντων
Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις εξής περιπτώσεις:
1. Εάν αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα από το talis-store.gr.
Στο talis-store.gr στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Στην περίπτωση που αποδεδειγμένα πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο τηλέφωνο 2463115534 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ενημερώσετε για την αλλαγή του προϊόντος. Έπειτα θα καλέσετε την Courier από την οποία το παραλάβατε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και θα παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το σωστό φυσικά χωρίς καμία χρέωση.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το talis-store.gr
2. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό.
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα μας πριν την αποστολή, ώστε να αποφύγουμε τέτοιες περιπτώσεις. Παρ’ όλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς στο τηλέφωνο 2463115534 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (μέσω της φόρμας επικοινωνίας) για να μας ζητήσετε την άμεση αλλαγή του. Έπειτα θα καλέσετε την Courier από την οποία το παραλάβατε να έρθει στο χώρο σας όποτε επιθυμείτε και θα παραδώσετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία στον υπάλληλο της εταιρίας για να μας το φέρει και να εξετάσουμε το τυχόν πρόβλημα. Αφού το προϊόν παραδοθεί σε εμάς, την επόμενη ημέρα θα σας στείλουμε το καινούριο χωρίς χρέωση.
Και σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα παράδοσης και παραλαβής επιβαρύνουν αποκλειστικά το talis-store.gr
*Αν διαπιστωθεί πως το προϊόν που μας στείλατε δεν είναι ελαττωματικό, θα σταλεί πίσω επιβαρύνοντάς σας με 8€ (κόστος μεταφοράς παράδοσης – παραλαβής). Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημία λόγω χρήσης και φθοράς δε θεωρούνται ελαττωματικά.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
1. Συσκευάζετε το προϊόν, χωρίς να λείπει κάποιο από τα εξαρτήματα που τυχόν διαθέτει, σε ένα μεγαλύτερο κουτί για την αποφυγή οποιασδήποτε ζημιάς κατά τη μεταφορά.
2. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Απόδειξη Λιανικής, κλπ).
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω πρακτορείου ταχυμεταφορών/courier στην παρακάτω διεύθυνση:
Talis-store
Καπετάν φούφα 44 , Πτολεμαΐδα
Τ.Κ 50200
Τηλ. 2463115534 - 6974777934
Σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να διαλέξετε τον κατάλληλο τρόπο και εταιρία αποστολής του δέματος.
Πολιτική ακύρωσης παραγγελίας
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται τηλεφωνικώς ή μέσω email. Τέλος, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι παραγγελίες εκτελούνται στην αρχή κάθε εργάσιμης ημέρας.